Dagens kjøpeoppskrift: Hildes Vinsokk

Det er mange flinke strikkere, både norske og utenlandske, som legger ut egne oppskrifter til salgs på nett. Hver dag legger vi ut tips om en slik oppskrift.

NB: Denne oppskriften er nå gratis!

Dagens oppskrift: Hildes Vinsokk av Hilde Aas

Foto: Hilde Aas

Populære innlegg

Annonse: Tilbud på strikkebøker

Arne & Carlos' klassiker «Julekuler» - Kun 79,- hos Adlibris
«Strikk din egen julegenser» av Siv Dyvik - Kun 149,- hos Ark
«Villmarksgensere» av Linka Neumann - Kun 169,- hos Ark
«Hundestrikk» av Randi Lauvrak - Kun 149,- hos Haugen Bok
Salg på strikkebøker hos Ark

Annonse: Tilbud på garn

15 % på Novita 7 Brødre ullmiksgarn hos Adlibris
14 % på refleksgarn fra Gjestal hos Adlibris

12 comments

  1. Hei. Jeg har betalt kr.50.00 for oppskrift på vinsokker. Men jeg har ikke fått noen oppskrift. Hva har skjedd. Vennlig hilsen Inger Therese Ranum.

  2. Hei. Jeg kjøpte den gjennom strikkeoppskrift.com. Har sjekket, finner ikke oppskriften. Dette er siste, og første, gang jeg prøver å kjøpe oppskrift. Ikke finner jeg noe telefon-nummer jeg kan ringe til heller.

  3. Hei Inger,

    Du har misforstått, vi selger ikke oppskrifter her på strikkeoppskrift.com

    Men vi har lagt ut en lenke til den sida der Hilde Aas selger denne vinsokken, så det må være der du har kjøpt den.

    Har du prøvd å kontakte denne via bloggen hennes? http://hilde-aas.blogspot.no/

    Jeg håper det ordner seg!

  4. Takker for rask leveranse av garn og mønster til vinsokker Ble kjempe fornøyd. Venter nå på mere garn og mønster på andre sokker. Gleder meg til det.