Dagens kjøpeoppskrift: Hildes Vinsokk

Det er mange flinke strikkere, både norske og utenlandske, som legger ut egne oppskrifter til salgs på nett. Hver dag legger vi ut tips om en slik oppskrift.

NB: Denne oppskriften er nå gratis!

Dagens oppskrift: Hildes Vinsokk av Hilde Aas

Foto: Hilde Aas

Populære innlegg

Annonse: Tilbud på strikkebøker

Mammutsalg på strikkebøker hos Norli
Tilbud på håndarbeidsbøker hos Adlibris, priser fra kun 99,-

Annonse: Tilbud på garn

Garnsalg hos Adlibris
Rito Garn & Hobby fyller 7 år, med mange gode tilbud

Annonse: Andre tilbud

25 % på strikkekrus hos Christiania Glasmagasin

12 comments

  1. Hei. Jeg har betalt kr.50.00 for oppskrift på vinsokker. Men jeg har ikke fått noen oppskrift. Hva har skjedd. Vennlig hilsen Inger Therese Ranum.

  2. Har du forresten sjekket spam-mappa di? Det er ikke så sjelden ting kan havne der ved en feiltagelse.

  3. Hei. Jeg kjøpte den gjennom strikkeoppskrift.com. Har sjekket, finner ikke oppskriften. Dette er siste, og første, gang jeg prøver å kjøpe oppskrift. Ikke finner jeg noe telefon-nummer jeg kan ringe til heller.

  4. Hei Inger,

    Du har misforstått, vi selger ikke oppskrifter her på strikkeoppskrift.com

    Men vi har lagt ut en lenke til den sida der Hilde Aas selger denne vinsokken, så det må være der du har kjøpt den.

    Har du prøvd å kontakte denne via bloggen hennes? http://hilde-aas.blogspot.no/

    Jeg håper det ordner seg!

  5. Takker for rask leveranse av garn og mønster til vinsokker Ble kjempe fornøyd. Venter nå på mere garn og mønster på andre sokker. Gleder meg til det.