Dagens gratisoppskrift: Hjerteteppe

Hver dag legger vi ut tips om en gratis strikkeoppskrift. Noen ganger er det en ny oppskrift, andre ganger kan det være en oppskrift som fortjener å tas fram igjen.

Dagens oppskrift: Hjerteteppe av Quiltehuset

NB: Lenka i innlegget over fungerer ikke lenger, men du finner oppskriften her (Hentes ned som PDF)

Foto: With love by Ane

Populære innlegg

Annonse: Tilbud på strikkebøker

Strikkebøker på salg hos Tanum
50 % på mammutsalgprisene hos Tanum
Strikkeboksalg hos Haugen Bok

Annonse: Tilbud på garn og utstyr

Opptil 20 % på garn fra Dale Garn hos Adlibris
Opptil 20 % på garn fra Du Store Alpakka hos Adlibris
Opptil 40 % på spill hos Adlibris
Opptil 15 % på puslespill hos Adlibris
Tilbud og utsalg hos Rito Garn & Hobby

12 comments

  1. Hei Mona og Gerd,

    Nå er det lagt ut en lenke der dere kan finne den.

    Takk for at dere sa fra! 🙂

    -Strikkeoppskrift.com

  2. Jeg har ikke skriver ..så jeg må da spørre om det er mulig å få den på mail:Får et oldebarn i juni..har lyst til å strikke dette teppet. Rita Waglen Johansen. 🙂

  3. Hei! Sitter å strikker dette hjerteteppet, helt nydelig!! Men hvor mange riller er det mellom hver rapport?? Ser bare rutemønsteret😱

  4. Hei Veronika,

    Det står i oppskriften «10 masker på sidene og 5 masker mellom hjertene strikkes rett på retten og vrangen.»

  5. Hei
    Er fersk strikker og har strikket hjerteteppe i babyull lanett og i drobs baby merino. Det første vasket jeg og det strekkte seg så ble ikke fint. Ble anbefalt drops og det skjedde igjen. Noen som kan tipse om hva som bør gjøres sier jeg tusen takk.
    Mvh Anita

  6. Hei Anne,

    Du kan hente den ned ved å trykke på den lenka etter NB, da blir den lastet ned som en PDF.

    -Strikkeoppskrift.com

  7. Hei Sigrun,

    Du kan hente det ned via lenka i innlegget. Det tar littegrann tid, men det er bare å vente, så blir det hentet ned som en pdf-fil.