Bare må ha det: Knitzi

Hei du som strikker med strømpepinner!

Har du noen gang opplevd å miste masker når du har lagt fra deg strikketøyet?
Eller at garnet har tullet seg inn i pinnene når strikketøyet har ligget i veska?

Du kan ha opplevd det for siste gang, for noen ( nemlig Betty og Nick / knitzi.com) har startet salg av en strikkepinneholder som holder pinnene og maskene trygt på plass når du ikke strikker.

Er ikke dette noe av det smarteste du har sett?

Bilde hentet fra knitzi.com

Og ikke bare er Knitzi kjempesmart, den er lekker også. Hver holder er håndlaget i kirsebærtre, et lett materiale som mørkner med tiden og blir ennå vakrere.

Holderne kommer i fem ulike lengder, og prisene starter på $37.99 per stykk. Og ja, de sender gjerne til Norge!

Populære innlegg

Annonse: Tilbud på strikkebøker

Strikkeboksalg hos Haugen Bok

Annonse: Tilbud på garn og utstyr

20 % på Adlibris Merino
20 % på Adlibris Alpaca
Tilbud og utsalg hos Rito Garn & Hobby
Outlet Garn: Garn til lave priser hos Adlibris

6 comments

  1. hei, lurer på om du kan hjelpe oss med et lite dilemma? vi leter etter en bulgarsk strikketeknikk hvor de legger opp en strikkekant med tre tråder som ser ut som om det er 2 masker i en maske. det er for at kanten ikke skal vide seg ut. vi har leita på nettet, men kan ikke finne det ut..håper at du kanskje kan hjelpe oss..på forhånd takk..