Bare må ha det: Knitzi

Hei du som strikker med strømpepinner!

Har du noen gang opplevd å miste masker når du har lagt fra deg strikketøyet?
Eller at garnet har tullet seg inn i pinnene når strikketøyet har ligget i veska?

Du kan ha opplevd det for siste gang, for Betty og Nick / knitzi.com har startet salg av en strikkepinneholder som holder pinnene og maskene trygt på plass når du ikke strikker.

Er ikke dette noe av det smarteste du har sett?

Bilde hentet fra knitzi.com

Og ikke bare er Knitzi kjempesmart, den er lekker også. Hver holder er håndlaget i kirsebærtre, et lett materiale som mørkner med tiden og blir ennå vakrere.

Holderne kommer i fem ulike lengder, og prisene starter på $37.99 per stykk. Og ja, de sender gjerne til Norge!

Populære innlegg

Annonse: Tilbud på strikkebøker

Kun 169,- for boka «Villmarksgensere» av Linka Neumann hos Adlibris
Maisalg på strikkebøker hos Adlibris
Maisalg på strikkebøker hos Tanum
Maisalg på strikkebøker hos Haugen Bok
Maisalg på strikkebøker hos Ark

Annonse: Tilbud på garn og utstyr

Opptil 20 % på garn fra Dale Garn hos Adlibris
Opptil 20 % på garn fra Du Store Alpakka hos Adlibris
Tilbud og utsalg hos Rito Garn & Hobby

6 comments

  1. Nei, de kan bare bestilles via nettsiden deres.

    Dette skyldes at hvert etui håndlages, og derfor klarer bare å produserer nok til å selge på nettsiden.

  2. hei, lurer på om du kan hjelpe oss med et lite dilemma? vi leter etter en bulgarsk strikketeknikk hvor de legger opp en strikkekant med tre tråder som ser ut som om det er 2 masker i en maske. det er for at kanten ikke skal vide seg ut. vi har leita på nettet, men kan ikke finne det ut..håper at du kanskje kan hjelpe oss..på forhånd takk..