Bare må ha det: Knitzi

Hei du som strikker med strømpepinner!

Har du noen gang opplevd å miste masker når du har lagt fra deg strikketøyet?
Eller at garnet har tullet seg inn i pinnene når strikketøyet har ligget i veska?

Du kan ha opplevd det for siste gang, for Betty og Nick / knitzi.com har startet salg av en strikkepinneholder som holder pinnene og maskene trygt på plass når du ikke strikker.

Er ikke dette noe av det smarteste du har sett?

Bilde hentet fra knitzi.com

Og ikke bare er Knitzi kjempesmart, den er lekker også. Hver holder er håndlaget i kirsebærtre, et lett materiale som mørkner med tiden og blir ennå vakrere.

Holderne kommer i fem ulike lengder, og prisene starter på $37.99 per stykk. Og ja, de sender gjerne til Norge!

Populære innlegg

Annonse: Tilbud på strikkebøker

«Strikk din egen julegenser» av Siv Dyvik - Kun 149,- hos Ark
«Villmarksgensere» av Linka Neumann - Kun 169,- hos Ark
Salg på strikkebøker hos Ark

Annonse: Tilbud på garn

10 % på Istex Lett-lopi hos Adlibris
15 % på Novita 7 Brødre ullmiksgarn hos Adlibris

6 comments

  1. Nei, de kan bare bestilles via nettsiden deres.

    Dette skyldes at hvert etui håndlages, og derfor klarer bare å produserer nok til å selge på nettsiden.

  2. hei, lurer på om du kan hjelpe oss med et lite dilemma? vi leter etter en bulgarsk strikketeknikk hvor de legger opp en strikkekant med tre tråder som ser ut som om det er 2 masker i en maske. det er for at kanten ikke skal vide seg ut. vi har leita på nettet, men kan ikke finne det ut..håper at du kanskje kan hjelpe oss..på forhånd takk..